Minua on tässä jo pidemmän aikaan ärsyttänyt etten saa mitään huomiota vastakkaisen sukupuolen edustajilta. Kuulostaa ehkä pirun oudolta, mutta ei minua kiinnosta Puuhaa vaihtaa tai pettää, mutta olisi kiva huomata, ihan itsetunnon korattamisen vuoksi, että ulkonäkö ja jutut saisivat edes hetkellisesti mielenkiinnon kiinnittymään minuun. Vai näkyykö minusta niin helposti, että turha edes yrittää, vai -vielä pahempaa- olenko sen verran harmaa ja seinään maastoituva ettei ketään kiinnosta?

Viikonloppuna taas huomasi, että jokainen kaveri oli lopulta eksynyt jonkun miehen kainaloon tai päässyt puhe-etäisyydelle, jotta vieressä oleva tuntee itsensä ah, niin tutuksi kolmanneksi pyöräksi. Sen verran fiksu olin, että ymmärsin lähteä ajoissa. Toinen esimerkki tapahtui pari päivää sitten kun kaverini kanssa törmäsimme 2 puolituttuun poikaan ja keskustelu meni suunnilleen näin: pystyin pitämään itseni äänessä, mutta vastakeskustelejia oli kääntynyt lähinnä kaverini puoleen.

huoh, ei saisi valittaa, yksi puuha miulla jo jaloissa pyörii, mutta kuitenkin....Ehkä ihan tuolla jossain, ihan pienellä äänellä on käynyt ajatus, että jos minä jätän Puuhan, yrittäessäni päästä näistä kuvioista eroon, onko minulla mahdollisuutta löytää enää toista? että, kai se pitäisi alkaa sitten tottua niihin kissoihin.