tai tuskin se kanuuna oli. Ehkä enemmän "PLÄTSZZ" kun märkä tiskirätti osuu naamaan. Niin, että yrittää horjahtaa huomaamattomasti, niin että puolet itsestä jää lattialle makaamaan, kun puolet nauraa tekonaurua ja yrittää saada toista puolta nousemaan. Näin minä sen kuvailisin.

Ketä ne ystävät on? mimmoisia? mitä niiden kuuluu tehdä? Kuinka lapsellinen ja typeriä ajatteleva minä olen? Näitä kysymyksi yritin yhdistää - huonosti.

Kyllä, autossa on viisi paikka, joista yhden pitää olla ajokortille ja toisen myös, jos yksi ei halua ajaa koko ajan. Minä en ole ajokortillinen. Mutta en minä sisälly niihin muihin kolmeenkaan. Ilosaari. yksi sana. Husky Rescue, Rubik, Magenta Skycode....siellähän ne. Ette usko, kuinka kiva oli kuulla kun jotkut menevät ilosaareen ja plaplapla ja ehkä äiti ponssaa osan matkasta ja plaplapla. Olisi kiva, jos minut edes kutsuttaisiin johonkin. Olenpa tuntenut 3 heistä ihan pennusta pitäen. Noh, eipä minulla ole mitään syytä olla katkera ämmä, sainhain suunnitella matkaa heidän kanssa, jeah. Ja sen jälkeen ehkä (todennäköisesti) kuulla pari viikkoa siitä miten matka meni. jeah. Nyökytellä vähän ja nauraa hauskoissa kohdissa. Ja kiroilla päänsisällä. Pitäisi yrittää olla parempi ihminen. älä katkeroidu. Voisi uusia kirkottoman käskyt.

sekava viesti, mutta sekavassa mielentilanteessa tulee sekavia viestejä. tajuukohan kukaan edes, mistä tästä on kyse :D. Oli miulla tossa wordi auki, mutta en jaksanut kirjoitella siihen ekaksi.

odotan vaan sitä selittelyä, kuinka minäkin olisin voinut tulla mukaan, mutta harmiksi kaikki liput ovat menneet jo. ja kappas, auto sana sisältää rajoitetun määrän istuimia.