Tässä yhtenä päivänä mietin, että miksi kauniit ihmiset aina eksyvät toistensa luokse. Ja sitten kun ne jotkut on vielä oikeasti fiksuja, ettei ole edes mahdollisuutta miettiä, mitä se joku näkee siinä toisessa. Minua ärsyttävät ihmiset, jotka sanovat ettei ulkonäkö merkitse mitään. Totta kai se merkitsee, se on nykyinen säätyjako: ketä uskaltaa lähestyä, ettei dissata ihan heti. Toisaalta kuka haluaa sen räkäisimmän, kun voisi olla mahdollisuutta parempaakin. kitkerän katkeraa.

<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

 

Ja miksi kaikki tämä vuodatus? Satuin kielten tunnilla istumaan yhden pojan vieressä ja lähinnä ainoa kanssakäyminen käytiin paritehtävien muodossa. Kuitenkin poika oli söpö, ja minä – varattu nainen -  silmäisin sitä, aina  kun sattui kurssin jälkeen näkemään. Vittu eihän miulla mitään mahdollisuuksia ollut,  eikä ollut tarkoitus edes jättää Puuhaa toisen takia. silmänruokaa se oli. Sitten sattui yksi kiva-fiksu-nätti-tuttu- tyttö johon poika sitten iski silmänsä. enkä minä edes tiedä mihin tällä pyrin. Ehkä olen vaan pirun kateellista sorttia, enkä halua kenellekään muulle mitään hyvää.

 

 

tai sitten minulla on pirunmoinen stressi näin viimoisilla kouluviikoilla.